poniedziałek, 16 lipca 2018

ŚWIAT OCZAMI GUCIA

Witam!
 Witam Cię na moim blogu! Ja nazywam się Nina, a moim najlepszym przyjacielem jest mój piesek.... Gucio. 
Jest on jamnikiem,który ma 9 miesięcy i pochodzi z dobrze znanej mi hodowli :)
Nie powiem, że nie jest on szalonym pieskiem bo bym skłamała :D 
Bardzo lubi ze spacerów przynosić jakieś patyki do domu, a potem bawić się nimi. Zawsze był bardzo bardzo ruchliwy...Kocha Biegać. Jednak trudno jest nauczyć jakichkolwiek sztuczek ;)]
Dlaczego stworzyłam ten blog? Chciałam się z wami podzielić moimi doświadczeniami w sprawie psów.
Będę testowała też jakieś różne smakołyki karmy itp.

Zapraszam do śledzenia moich kolejnych wpisów! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane Przez Gucia

Pysi PAKA Dla Bezdomniaka 2018

Hej!  Pysia jak w zeszłym roku chce zorganizować  akcję pt. "Pysi PAKA Dla Bezdomniaka". W zeszłym roku zebrała (przytoczę jej sł...