niedziela, 12 sierpnia 2018

Wakacyjne Cele- czyli #projektgucio

Hej!
 Tak wiem, już niedługo pmyślimy o szkole, a ja dopiero teraz o tym pisze, ale jakoś się do tego długo zbierałam.
Nie będę przedłużać  i od razu przedstawię wam moje wam masze cele na wakacje.



KOMENDY

Najważniejszy z nich to...
- oduczyć Gucia gonienia rowerzystów i motocyklistów

Gucio mnie słucha i przychodzi jakgo przywołuje, ale jak zobaczy rower albo motor od razu zaczyna go gonić i nie reaguje na żadne komendy. Mam nadzieję, że uda mi się nauczyć go tego.

- nauczyć komend: slalom, turlaj się, zostań, poproś

Wiem, że może się się to wydawać dziwne, że nie potrafi jeszcze takich podstawowych komend  jak poproś czy zostań, ale wiadomo, że każdy pies jest inny i uczy się komend w innym czasie, raz trudniej, raz łatwiej, a Gucio akurat trudno uczy się komend.

WODNE WYZWANIA

-przywyczaić do wody

Gucio boi się wody i gdzy tylko spadnie na niego kropelka od razu "zamarza" nie rusza się, nie chce samkołyków, nie chce się bawić po prostu obraża sięi koniec. Bardzo chcę to zmienić <3
 
- zaliczyć 2h kąpieli w rzece

Dotąd do wody wchodziliśmy na najwyżej 30 minut,ale gdy uda się przyzwyczaić Gucia do wody chcemy zrobić mu taki wodny dzień :D

INNE

- poćwiczyć Agility

Gucio  zamiast przechodzić przeszkody przechodzi obok nich np. zamiast skoczyć  nad pzeszkodą obchodzi ją obok, zamiastwchodzić na podwyższenie przechodzi obok.
Mam nadzieję, że uda mi się to zmienić.

Mam nadzieję, że nasze wakacyjne plany są ciekawe i miło wam się czytało ten wpis :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane Przez Gucia

Pysi PAKA Dla Bezdomniaka 2018

Hej!  Pysia jak w zeszłym roku chce zorganizować  akcję pt. "Pysi PAKA Dla Bezdomniaka". W zeszłym roku zebrała (przytoczę jej sł...