piątek, 31 sierpnia 2018

Wyniki wyzwania #projektgucio oraz problem z kontem na Istagramie

Hej!
Na samym początku chciałabym przeprosić za długą nieobecność, ale byłam na wakacjach.
Co się zmieniło z moich zadań z #projektgucio?
W zasadzie nic:(

- oduczyć Gucia gnienia rowerzystów i motocyklistów

Niestety nie udało mi się oduczyć Gucia gonienia ich....
Nie wiem jak to zrobić... Jeżeli ktoś miał taki problem iuporał się z nim bardzo proszę o kontakt (instagram: lapami_gucia  Facebook:Łapami Gucia)

- nauczyć Gucia komend slalom, turlaj się, zostań i proś

Nie będę się rozpisywała na ten temat... Poprostu nie udałonam się to... :(

1-przyzwyczić do wody

Można powiedzieć, że jest coraz lepiej. Gucio wcześniej nie chciałnawet łapami dotknąć wody, a teraz wchodzi bez problemy. Tylko po 10 minutach kąpania chce iść na brzeg:)

-zaliczyć 2h kąpieli w rzece

Pomimo trudności, októrych napisałam we wcześniejszym punkcie udao nam się to zaliczyć wychodziliśmy tak co jakieś 20 minut na brezg na 3 minutki i wracaliśmy, ale udało nam się :)

-pośćwiczyć agility

Ćwiczyliśmy, ale nic z tego Gucio np.zamiast przyskoczyć przeszkodę omija ją i nic  z tym nie mogę zrobić:(

KONTO NA INSTAGRAMIE`

Jak pewnie wiecie miałam konto na instagramie gucio.jamnik . Kiedyś w ankiecie na relacji zapytałamsię czy chcecie, aby Łobuz też miał swoje konto na Instagramie. Odpowiedzi były ponad 70% na TAK więc wylogowałam się  z tego mojego konta i założyłam nowe. Kidy chcialam znów zalogować sie na konto gucio.jamnik nie mogłam... Pisze mi abym wprowadziła kod zabezpieczający,  który zostaławysłany do mnie na e-mail. Niestety czekam do tej pory. Pisałam w tej sparawie do interii ( ponieaż na niej mam e-mail, na który mieli wysłać kod) odpisali mi abym skontaktowała się z Instagramem.Napisałam do instagrama ale jeszcze mi nie odpisali.Narazie maminne konto na Instagramie (lapami_gucia) i dobrze się rozija mam jużponad 250 follow, ale na tamtym miałam 500. Jeżeli ktoś miał taki problem i go rozwiązał lub po prostu wie jak go rozwiązać bardzo proszęna kontakt na istagram: lapami_gucia lub Facebook: Łapami Gucia

Z góry Dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane Przez Gucia

Pysi PAKA Dla Bezdomniaka 2018

Hej!  Pysia jak w zeszłym roku chce zorganizować  akcję pt. "Pysi PAKA Dla Bezdomniaka". W zeszłym roku zebrała (przytoczę jej sł...